بوی محمدی

منظور از شیطانی بودن این آهنگ ها این است که در متن آنها از الفاظ و کلماتی استفاده شده که در صورت برعکس کردن آهنگ متوجه کلمات کفرآمیز و شیطانی میشویم.برعکس کردن یک آهنگ به منظور سر و ته کردن عبارات آن نیست بلکه این کار با نرم افزارهای خاصی انجام میگیرد که ممکن است حالت نواخته شدن یک آهنگ در صورت برعکس شدن ، دربردارنده مفهوم خاصی باشد.


این نوع آهنگ ها چه تأثیری بر ما دارد؟

انسان دارای ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه است. ضمیر خودآگاه آنچه را که شما بخواهید وارد مغز و افکار شما میکند یا به عبارتی دیگر اختیار آن دست خودتان است. اما ضمیر ناخودآگاه بدون آنکه شما بدانید یا بخواهید افکار خاصی را به مغزتان منتقل میکند. تأثیر این نوع آهنگ ها نیز به این شکل است و افکار مورد نظر خود را از ضمیر ناخودآگاه وارد مغزتان میکند.

برای برگرداندن آهنگ ها (Sound Reversing) نرم افزار های زیادی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها GoldWave است که می توانید این نرم افزار را  از اینجا  دریافت نمایید.

برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد میکنم کلیپ سخنرانی استاد رائفی پور را از لینک زیر دانلود کنید:

سخنرانی استاد رائفی پور راجع به موسیقی  :  حجم فایل: 11.2 MB


  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی